Friday 25 November 2011

Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...




Βλέποντας την πιο πάνω εικόνα του προέδρου μας αναγνώρισα ότι το θέμα, οι συμπεριφορές και το άππωμα είναι τόσο οικεία. Έσπασα το μυαλό μου να θυμηθώ, τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...

Και να ω μούσα πολύτροπος μέσα από την άβυσσο της μνήμης: Να τον πετιέται, να τον πετιέται...


Σύμπτωσις; Συμπαντική φάρσα; Το ακατάπαυστον χιούμορ της αένναης δημιουργίας της Θεάς;


Εσείς τι νομίζετε;


Δύο άντρες του πεπρωμένου. Γεννημένοι για να αφήνουν τον κόσμο άφωνο με το "μεγαλείο" τους. Με τις θανατηφόρες ατάκες τους και τα γλιστρήματα της γλώσσας τους. And the excellent use of the English. Or not...

Ο ένας δεν ήξερε τα ονόματα των πρωθυπουργών των ισχυροτέρων χωρών του πλανήτη, ο άλλος δεν ήξερε πού ήταν το Μαρί.

Η κοινή άγνοια τους ενώνει.

Γιώργος Θάμνος, Δημήτρης Χριστόφιας, δυο ηγέτες από άλλον πλανήτη. Μια νέα φιλοσοφική προσέγγιση στην άσκηση της πολιτικής.

Το ττοππουζείν εστίν φιλοσοφείν!

Ελπίζω μόνον ο δικός μας να μην κάνει κάτι τέτοιο... (video)


Αν και τον έχω απολύτως ικανό.

Σόλων Αντάρτης ~ solon_antartis@yahoo.com
~~~~~~~~~~~~

4 comments:

  1. Φαντάστηκες την αντίδραση της Έρσης αν κάμει έτσι πράμα της Μέρκελ;;;;

    Το Γιώργος Θάμνος εν δυνατό!

    ReplyDelete
  2. χαχαχαχαχα είχα μια πολύ δυσκολη μέρα,σ΄ ευχαριστώ!
    Πεκάτσα, η Έρση δεν θα αντιδράσει,ότι καμει ο Τζίμης εν καλά καμωμένο γιατί εν Ακελικός τζιαι ξέρει, εξ άλλου αν αντιδράσει θα τη διαγράψουν!

    ReplyDelete
  3. Καλά, έν δικαιούται ο απατημένος σύζυγος να ξεσκάσει λίγο;

    ReplyDelete